I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 27 Januari 2011

Dream.. ~

selepas solat magrib tadi aku duduk termenung..
tingkap bilikku dibuka luas..
angin malam ni bertiup kuat..
nyaman nya..

detik hatiku "alangkah indah nya jika dapat kudengari suara seorang laki-laki bergelar suamiku mengaji pada waktu begini?"

detik hatiku lagi "alangkah seronoknya melihat orang tersayang mengajar anak-anakku mengaji?"

bila lah semua ni akan terjadi?..
beginikah jadi nya atau.... sebaliknya?
Insya Allah suatu hari nanti...aku mahukan seorang suami yang soleh =)
bersama putera puteri yang solleh dan solehah..

=p tak salah doa kan??

langit gelap membiru..
bintang-bintang berkerdipan..
Subhanallah...cantiknya...indah nya...



Ya Allah, mesti best kalau dapat tengok bintang-bintang ni dengan dekat...
kalaulah aku dapat jadi angkasawan macam Sheikh Muzaffar (dah la handsome! hehe)..

Gambar kahwin Datuk Dr. Sheikh Muszaphar bersama Dr. Halina
tahniah akhir nya bersatu jugak!
tak pe lah, paling kurang pun kalau dapat guna teleskop pun jadi lah!...


~mimpi ku bakal jadi kenyataan~
hik hik hik
amin.


Tiada ulasan:

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com