I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jumaat, 29 April 2011

Saya Hairanlah..

Saya hairanlah, itulah tajuk entry kali ni.
Sememangnya saya benar-benar hairan.
Hairan dengan tingkah laku manusia, tak dinafikan saya juga manusia, haha.

Sebenarnya macam ni, ada orang dia cakap punya lah pandai. Masa-masa nak berkenalan cakap baik-baik. Aduhai, bila lama-lama baru keluar belang hitam, merah hijau nye.
Kadang-kadang sampai tak sangka kita. Ada juga dulu time kenal dia, baik je orang nye, bila lama-lama lain jadinya.

Ada jugak cakap pandai, buat tak. Nasihat orang bukan main bagus, tapi dia sendiri tak buat.
Macam mana tu??!

Adakah sebab emosi tak terkawal. Kadang-kadang hangin jugak telinga ni duk dengar orang cakap guna bahasa kasar, cakap tak reti hormat orang... Saborrr jela. Klau saya sama naik, habis lah semua. Huh!

2 ulasan:

AesyaZealous berkata...

knp ni..huhu

cik grrr berkata...

huhu...mcm2 masalah, adoii..

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com