I made this widget at MyFlashFetish.com.

Powered By Blogger

Isnin, 14 November 2011

Perit


Perit..

Peritnya dirasai seluruh badanku...
Hingga hujung jemari kakiku...

Aku masih mampu menahan sakitnya...
Apabila disisihkan kawan...
Apabila berjauhan dengan Si dia...
Apabila rebah dicemuh orang lain...
Apabila luka dirobek orang lain...
Apabila disisih oleh orang lain...

Kerana,
Aku masih punya dia...

Namun,
Aku tidak mampu menahan...
Perit apabila disisihkan olehnya...
Apabila kasih dan sayangnya tidakku rasai lagi...
Apabila sudah tidak merasa dakapnya...
Apabila tidak diberi perhatiannya...
Apabila diendahkannya...
Apabila tiada sekumtum senyumannya untukku...
Apabila tiada bicara manis daripadanya...

Kerana,
Aku mengasihinya sepenuh hatiku...
Kerana,
Aku menyanjunginya...
Kerana.,
Tempatnya dimilikinya seorang...



Dia ialah ibu...

Tiada ulasan:

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com