I made this widget at MyFlashFetish.com.

Powered By Blogger

Selasa, 24 Mei 2011

Ku girang..ini lah diri ku.

Ngantuk da bijik mater i ni~ haha
Sebenarnya saya dah bebas! Daripada belenggu exam..(kejamnya bunyi,hik3)



Waaa! Dah tu setiap malam before exam saya duk belajar je kan...
Malam ni dah tak nak belajar, hehe..tapi tak tau nak buat apa, lepas duk online pesbuk berjam-jam...haish.
Terasa begitu bosan sekali dunia ini...(tengok saya bazir masa lagi, ishk bila nak berubah, Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum melainkan mereka ubah sendiri, tak gitu ?) motivate diri sendri jap. ^_^

So, teringat laa kat my belog nih, dah lama gile tak buat blogwalking rupanya! Mak aih! Best pe bw ni..macam-macam dapat.

So sekarang dah habes blogwalking,...hm nak buat apa plak erk?
Buat entry laa! Kan kan kan?

Daripada blogwalking tadi, saya pi la lawat kat blog Ben Ashaari.. sape tak kenal kan? Huhu..pemes tu.
And few others blog la. Terasa begitu kerdil belogku ini. aduh! T_T Sedih plak.
Dorang punye blog fresh2 je...entry baguih-baguih, hurm. Jeles ni... But, im sure each blog ada kelebihan sendiri, semuanya terletak pada diri blogger itu sendiri. i think it is personaliti dorang. cara penulisan. kreativiti. Kadang-kadang daya tarikan oleh blogger tu sendiri menjadikan diri mereka seorang blogger yang hebat. Hm, me, ada ke semua tu erk? Who knows? Im always bercita-cita tinggi. We'll wait. hehe..tak la tinggi sangat, cuma tinggi la jugak. keh3.


Actually, pencapaian blog Dialog Hidup ni tak disangka jugak oleh saya sendiri. Saya masuk dalam dunia blogger tanpa kawan. Then, after beberapa bulan, saya dapat follower, walaupun tak tetap. And dapat kawan jugak. Hepi la kan... hehe. Sampai sekarang dah ada 57 orang follower. Sungguh tak sangka ada jugak orang follow blog suram ni.

Dulu saya tak tau pape pun sal blog ni. Until seorang kawan perkenalan saya apa itu blog. Hm. Saya belajar sendiri macam mana nak buat, nak edit, ala instruction ada kan. Hehe. Tapi bab coding tu memang tak reti sangat la. Tau tulis yang mudah2 je.

Saya, named as Cik Grrr by myself, cuma hendak berkongsi idea and bercerita dalam blog ni. So, any kesilapan boleh ditegur secara berhemah. Sepanjang berblogging ni saya mintak maaf jikalau ada saya buat korang terkecil hati. K.

Apa yang tertulis disini semuanya cetusan otak basah ku...and luahan pemikiran dan jiwa ku. Okay.

Tiada ulasan:

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com