I made this widget at MyFlashFetish.com.

Powered By Blogger

Ahad, 12 Disember 2010

Cik Grrr

assalamualaikum,
my name is secret,
saya nak bahasa kan diri saya 'cik grrr'...

~hahaha~

dan ini adalah blog ke-2 cik grrr, saya nak bwat cerita-cerita yang tak mampu saya buat di blog pertama saya kerana ia terhad cikit, malas nk citer kat cini,k.
reason cik grrr namakan blog ni, "dialog hidup", kerana cik grrr ingin menulis cerita berbentuk dialog,menulis dalam bentuk artikel jugak.cik grrr pun budak baru belajar,tak salah mencuba kan?

untuk memulakan blog baru ni mungkin sedikit sukar, sebab nak kena update banyak benda, tetapi cik grrr akan cuba sebaik mungkin, ok?

cik grrr cuma mohon kalian semua berikan cik grrr peluang dan peransang positif untuk memulakan blog baru ni.mungkin sekali sekala perangsang negatif, cik grrr tetap perlukan nya sebagai teguran.

so,setakat ini dulu pengenalan kita ye!

assalamualaikum,guys ,girls...

Tiada ulasan:

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com