I made this widget at MyFlashFetish.com.

Powered By Blogger

Khamis, 23 Disember 2010

Result dah kuar !

pheww..
lega rasa nyer aq nk bernafas sekarang..
result dah tahu, sekarang tunggu tawaran tuk ke mana2 sekolah je..hehehe..

dalam hati ni rase nakkk sangat pindah sekolah!..i wanna kick myself to very very farrr school in the ganu jer!...hehehe..huh..but, sekolah saya belajar sekarang nih memang dah cukup baik dah!..tapi masalah yang muncul akhir-akhir ni buat saya tak semangat nk pergi sekolah untuk tahun depan. fed up betul laaa...

BUT!!!...the best part ever!...saya dapat result straight A's !!!...hoorayyy!!...yep2 huray..
and...

i got banyak hadiah from my mum and dad and my aunt too laa...
hisk, tahun dirasa kan rezeki saya begitu murah..Alhamdulillah!..syukur kepada Allah.

Dalam bergembira kita kena ingat setiap kesusahan dan kesenangan adalah ujian.
Dan ujian yang paling hebat adalah kesenangan, huh...
Saya pun rasa takut je sebab asyik murahhh je rezki tahun nih...alhamdulillah ana still ingat tuk bersyukur ke hadrat Ilahi...

Tadi saya pergi sekolah ngan mak...al-maklum mak saya nih guru kat sekolah tu!..

~hahaha~
Sooo..

mak tengok dulu my result!!!...arhhh, but saya nak tengok sendiri saya dapat berapa, tak mau tanya mak.
but, cikgu2 yang lalu kat situ..biler jumpa saya jer...
 ucap "tahniahhhh, tahniahhh cik grrr..."
pastu senyum mewek molek je...
hahaha...dah boleh agak pun masa tu..
but not sure lagi kan!..
so, tunggu je la...sampai keputusan di umumkan...im cool jeeee..hmmm

tapi heran nya, orang lain punyer la kencang jantung berdegup!, 

dup dap dup dap dup dap

saya tak pun..
cool jer..kalau saya ni macam ni saya ni ada masalah kan?...haha. (no idea)

and petang tadi ayah and mak ajak pergi kedai telefon, they bought me a new phone!
i really like it!..

thank you abah!!! love you so much.. sob sob (ngade2 la aq nih,hehe)

phone ni jenis nokia X2...
hmm..saya suka because sound dia ok, camera dia 5 mega pixel, image kira cantek laa...
senang cakap phone nih better dari yang dulu punyer laa...
dulu phone lama saya punyer la mahal but banyak masalah,
rosak situ rosak sini, geram nyerrr..habis duit duk membaiki phone yang dah K.O.

BUT NOW...hehehe...phone tu perfect laa...tq tq mum,dad, and tq for my teachers yang always tolong saya and never give up tuk ajar saya and sahabat2 tuk berjaya dalam PMR nih...

i still remember, ada satu subjek ni cikgu kami memang terasa hati giler ngan budak2 our class la...dia merajuk and lari ke bilik kaunseling anda nangis kat situ,

budak2 ni stress ngan jadual kelas tambahan padat so bile ada kem dorang hangin laa sikit, and terlepassss laa kat cikgu ni..
 ( 0ops bukan terlepas angin yg tut3 ae..)

nyesal sangat kitorang!...masa tu memang dah nak dekat periksa sebenar...

~ so apa lagi!... ~
kush kush ko ta he laa jawab nyer...cam filem hindustan laa...you lari i kejar, you jump i see jeee!..

heks5...kidding okkeh, so

pakat kejar laaa si cikgu ni, nak pujuk balik, nak minyak maaf kat dia...hmmm...and last2 dia tak nak keluar, kami pun mengalah, esok nyer we try lagi...and dia maafkan..

and saya dapat kan A tuk cikgu nih lam subjek tu..
dia pun dah maafkan budak2 ni...before periksa laaa...
ALHAMDULILLAH!

and tq for my friends jugak yang always give support, helps and macam2 laaa...thank you very much yaaaa!!!

paling utama thank you to Allah because Allah is the only one yang empunya hak keatas segala sesuatu!..
and result and kecerdasan akal dan fikiran kami jugak...
Syukur Alhamdulillah...


okkeh thats all for this night, i feel sleepy laa..letih sangat hari ni, lepas magrib tadi ada buat majlis keluarga sikit, buat tahlil oleh family2 members je...solat jemaah, sweet tau!..
hmm..Alhamdulillah, hidup saya teratur baik, lebih bernasib baik, kerana hidup dengan landasan yang betul.

Alhamdulillah.

Good Night you!..

Tiada ulasan:

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com