I made this widget at MyFlashFetish.com.

Powered By Blogger

Khamis, 16 Disember 2010

Realiti Ego Gadis !

Assalamualaikum...
Syukur Alhamdulillah akhir nya terbukak pintu hati kalian untuk membaca entry ini.
Terima kasih kepada Allah, terima kasih juga kepada anda...
Entry ini Cik Grrr ingin mengungkit dan mengorek fungsi dan kelebihan EGO dalam kalangan GADIS ISLAM..
Ikutilah kisah ini...biasa berlaku kalangan remaja kita.
diadaptasi dari sebuah kesah...dari seorang remaja!



"Kerana ego saya menyesal..."
~kata2 cinta~

"kerana ego saya selamat"..
~kata2 orang yang masih kurang iman nya~

Hurmm..

Ego saya tinggi,kerana ego dulu saya neglect dia..

But saya berjaya berkawan balik ngan dia,
Status saya ngan dia dari dulu hingga kini hanya kawan,

Namun perasaan saya terhadap dia sedikit lain...tak sama seperti perjanjian kami semasa awal2 perkenalan kami...

"hubungan kami tidak lebih sekadar seorang kawan"

Until now we still kawan, syukur Alhamdulillah sekurang2 dengan status kawan kami tidak mampu berlebih2 dalam perhubungan...

Kini saya nak neglect dia sekali lagi..
Saya nak kurang kan bermesej dengan dia tentang hal yang tak penting!
Kerana semua tu boleh mendatangkan keburukan dan padah kepada kami..
Selama ni saya suka dia tapi saya tak sayang kan dia, 
Because saya biar dia hanyut bersama saya, dengan mengikut nafsu remaja dan hasutan syaitan...
Sekiranya saya betul2 sayang kan dia sudah tentu saya selamatkan dia dari api neraka...
Tak kan biarkan dia terus hanyut!

..kami menghampiri zina..menghampiri zina HARAM

-Bermesej or chatting hingga larut malam...

-Kadang2 bley teransang...<bkn bermsg perkara lucah, cuma perkara biasa>
(Astarfirullahalazim!..betapa teruknya perlakuan kami, Ya Allah ya tuhanku maafkan lah perlakuan kami selama ini...sesungguhnya kami hamba mu yag lalai dan hina...Ya Allah ampuni lah dosa kami, Ya Allah kau peliharalah lisan, hati, fikiran, dan perbuatan kami jauh dari perkara yang menghampiri zina dan zina. Kau peliharalah persahabatan kami dengan pagar iman yang tinggi dan rasa malu yang yag menggunung. Ya Allah Kau lah tuhan Yang Maha Pengampun, tuhan yang Maha Berkuasa keatas diri kami, dan Maha Mendengar permohonan hamba2 Mu.Amin)

-Syukur Alhamdulillah 1 perkara kami tak pernah buat, berbual melalui telefon...Insya Allah tak akan pernah berbual sekira tiada yang penting!

Tapi zina hati berlaku!

Saya rasa ingin sekali dia menjadi milik saya, erti kata lain "bercouple"...
Namun kerana ego saya untuk mengekalkan status 'single' saya...
Kerana ramai orang lain bercouple, dan ego untuk menjadi antara golongan yang sukar dicari, golongan yang segelintir, dan sedikit...
Saya merasa bangga dengan status begini, (maaf sekira menyinggung hati kalian)...

Akhirnya, saya tidak bercouple, dan tidak pernah bercouple, Alhamdulillah, Sekiranya saya bercouple, lebih mudah saya terjerumus kearah ZINA...nauzubillahiminzalik...namun, malang nya cinta suci kami yang dianugerahi oleh Allah kepada kami telah ternoda dengan dosa hitam...Astarfirullahalazim...kerana itu lah saya ingin menjauh lagi sekali dari dia sekarang...Insya Allah...

Saya tidak mahu menggegarkan Arasy Allah dengan perbuatan lebih teruk, terkutuk dan hina di sisi Allah iaitu berzina, cukuplah setakat ini dosa kami...

~~~~~~tamat~~~~~~

Walluhualam...Sekira ada silap pohon diperbetulkan...segala yg baik datag dr Allah segala kekurangan dari saya sendiri...

Tiada ulasan:

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com