I made this widget at MyFlashFetish.com.

Powered By Blogger

Ahad, 26 Disember 2010

Monyet Bercinta!

Nak bercerita sikit ari ni, my brain made story ni..hehe

Pada suatu hari akan datang, tinggal seorang gadis bernama, (emmmh, haa!)...Cik Joyah di sebuah perkampungan ahli perniagaan.
Monkey Icons
Al-maklum lah ahli akan datang dah ramai orang yang jadi jutawan sebab berniaga.
Onion Icons
Gembira betul Cik Joyah hari ni ya.
Dia pun keluar jalan-jalan tanpa arah tujuan.
Monkey Emoticons
Ketika Cik Joyah sedang berjalan lenggang lengguk nyer, jalan kangkung nyer dia di serbu oleh seorang jejaki.

Jejaka :  ~ HAAAAAAAA!....Monkey Winks hi CikJOyah nak pi mana tu sorang-sorang!...Monkey Emoticonjom quar ngan abang. ~phewit!~ 

-kaget cik joyah dibuat nyer!-
Monkey Icons

Cik Joyah : Aaaaaa.....Monkey Emoticon..noooo...

Jejaka : Erk!....(berlari2 kearah Cik Joyah)Monkey IconsMonkey Winks...please3...MSN Onion Icons

Cik JOyah : Onion IconsOnion Icons....Nah amik kooo...apesal ko ni, tak beradab langsung ko tau tak.Kalau yer pun nak melamar aku biarla beradab sikit.Ajak mak bapak ko mai umah aku. Melamar cara baek. 

Huh, kau tau tak kalau kau nak melamar aku, kau kena tunggu giliran tau, sebab, kat dalam list aku tu ramai lagi orang lain duk menunggu giliran nk masuk melamar aku tau...Monkey Emoticons

Jejaka : Monkey Icon Yoyo OOOoooiii Cik Joyah oooiiii....hang jangan duk perasan naaa...ceq cuma ajak hang quar ja, pi jalan-jalan ja, round satu alor staq. Apa ke mende nyer plak ajak hang kawen haaaa!

Si jejaka ni apa lagi, ketawa terbahak3 la dia..
Monkey Emoticon

Cik Joyah : MSN Onion IconsMonkey IconOnion Emoticon Set...Errrrr....MSN Onion Emoticon Set Woooiiii mamat, aku tak hingin la kawen ngan ko. Dah la tak hensem, harap idung je tinggiMSN Onion Icons , kalau takkk haram aku nak cakap ngan ko. KAU TAU TAK!!!

Jejaka : Monkey Winks...iye ker..ermmmm....Monkey Emoticonstak pe laa...saya sedar diri saya ni sape...saya tak layak untuk awak kan, seb...seb...seb-bab!....Aku tersangat hensem kan!....Monkey Icons...aaahhhh...lembut nyer bayu angin meniup rambut pacak-ku!...Monkey Emoticon ermh!Monkey Icon Cici...aku yakin aku lebih hansem dari rosyam nor kan, 


Monkey WinksMonkey Icons CiciMonkey EmoticonsOnion IconsMonkey Icon Yoyo <<<Cik Joyah

pelakon pujaan hati ko!...bangga nyer aku rupanya ko nak jugak kat aku kan!..Monkey Emoticon Cici...Ishk3...Monkey Emoticon.



Cik JOyah : Errrrkk!!!Monkey Winks Yoyo...huh, belagak punya manusia, apa kejadah aku nak akt ko!...Monkey IconsMonkey Winks Yoyo

Jejaka : Alaaa..Cik Joyah oiii ngaku je la...Monkey Icons Yoyotak yah nak sembunyi-sembunyi, kalau betul pun apa salah nyer kan??! Monkey Icon Cici

Cik JoyAh : Err...jangan nak perasan!...Haram 7 generasi aku kawen ngan ko mamat!!!..

Jejaka : Sampai hati  kau Cik Joyah!...Onion Emoticon aku tahu la aku ni anak yatim piatu, tak der mak bapak. Mana nak sama anak monyet kaya dengan anak monyet miskin. Tak pe la Cik Joyah, aku pergi dulu.

Cik Joyah : Errr....ma...(jejaka terus je berlalu membawa hati yang terluka)Onion Icons....mattt....ko serius ke ni terasa hati, aku mintak ma-af!...Monkey IconsOnion Icons...Sori!

________________________________to be continue____________________________










Tiada ulasan:

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com