I made this widget at MyFlashFetish.com.

Powered By Blogger

Ahad, 19 Disember 2010

Sick Of Him!

y?.. y what?
y you keep offline when im around?.. aaaaa
r u.. me what? 
im not gonna bothering you.. aaaaa, im sorry
never mind, i understand!.. emmmm
i will sign out now.. y?
b-cuz you seems not comfortable with me here.. actually...aaaaa
never mind, i need to go now... okay, see you.
(terkejut,tak disangka, mmg betul sperti yg bermain di hati) owh,ok.. tata
k.tata too.. =)

can't you just tell me?...you dun have to play hide and seek wif me!
understand!!!!!!...
arghhh!


who is the problem?

2 ulasan:

CaDLyNN berkata...

alamak..jiwa kacau ni~ hehe

cik grrr berkata...

hahaha, mn tak kacau, ada je masalah, ada je geram nyer, ada x kena, klu tym agin xbek..
hisk!..
hangin!, sje je nih, jgn terpengaruh!

Awak! / Akak! / Bro! / Mak Cik! / Pak Cik!






ShoutMix chat widget
Thank You Myspace Comments
MyNiceProfile.com